برای سلامتی امام زمان صلوات

برای سلامتی امام زمان صلوات
ولایت
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت12:18---21 ارديبهشت 1391
سلام.من شمارا در وبلاگ یا فارس الحجاز ادرکنی با افتخار لینک کردم شما هم اگه مارو قابل دونستین لینکم کنید.

باتشکر.
پاسخ:سلام.............باتشکر از حضور سبزتون در وبلاگم و من هم شما را با افتخار لینک کردم..........یاعلی مدد


محمد علی جواهری
ساعت3:20---20 ارديبهشت 1391
سلام عزیز

ممنون که سر زدی

اگه عشقت کشید منو با اسم هیئت عاشقان حضرت زهرا (س) لینک کن.

من هم شما رو با اسم برای سلامتی امام زمان صلوات لینک کردم.

یا علی
پاسخ:باسلام........................باتشکر از حضور سبزتون و ممنون که به من سر زدید ومن هم شما را لینک کردم.................یا علی مدد


طلبه پاسخگو
ساعت17:54---19 ارديبهشت 1391
سلام

خوب بود مطالبتون.موفق باشید.

یا علی
پاسخ:باسلام.............خدمت دوست عزیزم ازاینکه به وبلاگم سر زدید خیلی خوشحال شدم...............یا علی مدد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 19 / 2 / 1391برچسب:آهنگ پیشواز,ایرانسل,به مناسبت,ولادت فاطمه زهرا, ] [ 14:59 ] [ بهزاد رحیمی صالح ] [ ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ مریدان امام علی ع خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

با سلام ......وبلاگ من را با نام {برای سلامتی امام زمان صلواتwww.hidar1390.LOXBLOG.COM لینک کنید و بعد آدرس وبلاگ خود را بدهید تا خودکار تبادل لینک بشود .......موفق با شید





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1165
بازدید کل : 34582
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by zirebaran.org

خدمات وبلاگ نويسان-بهاربيست